16
May
09

Escalada la Sf. Ana

Un post cu putina poveste si mai  multe poze.

Aveam o singura zi la dispozitie asa ca am optat pentru escalada in loc de o tura heirupista. Am convins-o si pe Mihaela sa vina pentru ca zicea ca se va simti stinghera intre 4 baieti( Mihai, Cristi, Radu si subsemnatul) care vor vorbi numai despre ale lor.

La Sf. Ana am ajuns pe la ora 10. Vremea a fost foarte buna asa ca am facut cam tot ce ne propusesem. Am facut cele 3 trasee de incepatori( vopsite cu albastru, galben, rosu) iar apoi am mers in padure unde am mai dat un traseu care se numeste Cucu( daca nu ma insel).

Radu a vrut niste poze mai artistice( sau fara funduri, cum le zice Mihai) asa ca s-a atarnat intr-un zelb si ne-a fotografiat de acolo.

Cristi a fost foarte incantat, mai ales ca era prima lui iesire la stanca.

Iata ce a iesit din manutele lui Radu…

Ziua am incheiat-o la Cabana Schiorilor( http://www.cabana-schiori.ro/) unde am servit un pranz foarte delicios!


0 Responses to “Escalada la Sf. Ana”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 23 other followers

May 2009
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Vizitatori

  • 150,837 vizite

Mai umblu si pe aici

Pentru ca imi pasa

Hai-hui pe

Recomand espadrilele de catarat

Cumpar echipament de la

Galeria de pe Flickr

DSCF3500

More Photos
Free counters!

