02
May
10

Escalada la Poiana Tapului

Pe 1 Mai am mers la o nunta( din fericire nu a fost a mea- eu m-am insurat o data) asa ca am ratat ocazia de a iesi la munte. Insa ma gandeam cum sa fac sa plec duminica. Nu e chiar usor sa stai o noapte intreaga la mancat si baut si a doua zi sa pleci la munte ca sa faci efort. Dar…….cand motivatia e mare nimic nu ma poate opri!

Am stat la nunta de la 20: 00 pana la 4 dimineata; nevasta-mea a vrut sa prinda tortul; i-am promis tort de mere si prajituri de la cofetaria din colt dar nimic; ea vroia tort de la nunta aia. In fine, am stat ca pe ghimpi iar la 4 am plecat acasa. Eram la 15 min de casa asa  ca m-am dus si m-am bagat in pat si am dormit pana pe la 4: 30- 4: 45; m-am trezit , m-am spalat, am luat echipamentul si am plecat la masina.

La 5 a venit Dragos, am mers si i-am luat pe Nicu si Raluca si apoi am plecat spre Poiana Tapului. A condus Dragos asa ca eu am apucat sa dorm vreo juma’ de h pe locul mortului( mort de somn, mort de beat..) . Am ajuns pe la 8: 30 la Poiana Tapului, am lasat masina in poiana, am ascultat la maxim  THE DAY THAT NEVER COMES inainte sa plecam( cred ca era cam devreme pentru cei de  acolo ) si dusi am fost.

Am ratacit drumul la un moment dat dar ne-am dat repede seama si am fost back on track before you know it. Vremea era foarte faina, numai buna de catarat.

Ajunsi la baza traseului, am bagat ceva la ghiozdan dar nu prea mult pentru ca vroiam sa mai si muncim; eu eram cat de cat satul pentru ca mai mancasem si la nunta. Mi s-a reprosat ca nu am adus sarmale si friptura in buzunare; asta mai lipsea, sa imi umplu buzunarele de mamaliga si sos.Buuuuuuun!

In poza de mai sus nu eram curios sa vad ce..dimensiuni are Dragos; vroiam sa ma asigur ca isi pune bine hamul, el fiind pentru prima data la stanca. Ca si ceilalti, de altfel..

Traseele de aici sunt foarte bine asigurate, roca este compacta si sunt foarte potrivite pentru incepatori; am montat o mansa pe un 5 sau 5+ dupa care am facut cu randul. Topurile sunt bine asigurate, spiturile noi…e o placere sa te cateri aici mai ales daca nu vrei sa te rupi in doua. Privelistea de acolo este foarte frumoasa, mai faci o poza, mai cateri un pic…si tot asa.

La un moment dat ne-am intalnit cu un amic de la sala de catarat, Cosmin, care si-a exprimat dorinta de a catara un traseu asa ca i-am imprumutat hamul si dus a fost( a se intelege ca s-a catarat pe traseul dorit).

Am mai pus mansa pe inca un traseu care avea un mic traverseu in stanga( Johnny Bravo cred) si ne-am facut de cap si aici. Cand vremea a dat semne ca se supara pe noi am inceput sa dezechipam. Din nefericire am pierdut 2 bucle acolo; cred ca in graba le-am uitat prin iarba, pe undeva. Muream de ciuda insa nu mai aveam ce sa fac. Asta e!

Am mers agale pana la masina, intre timp s-a oprit si ploaia, am mai facut cateva poze si cam asta a fost.

Important e ca am facut miscare!

Iata si site-ul de pe care puteti lua informatii utile despre zona Sinaia

http://www.escalada.verticon.ro/sinaia/map.htm

Iata si link-ul cu pozele de la Poiana Tapului:

http://picasaweb.google.ro/andreichtl/EscaladaPoianaTapului2Mai2010#


2 Responses to “Escalada la Poiana Tapului”


  1. November 23, 2010 at 11:00 pm

    Aici la Poiana Tapului m-am catarat intr-o zi pe ploaie. Cand am ajuns la perete a inceput sa ploua dar mi-era asa de dor de catarat ca am zis ca nu plec fara sa fac 3 trasee. Apoi mi-am intins coarda de 70 prin toata casa sa se usuce :).
    Am mai fost alta data cu 10 colegi de munca ce nu aveau nici o treaba cu cataratul si le-am pus o mansa pe tuiti. Si culmea, toti 10 au ajuns (pe rand) la top. A fost o zi foarte interesanta sa stau sa filez 10 oameni:). SI mai interesant a fost sa le atarn mansa, ca nici unu nu mai filasera vreodata, si la inceput cand ceream sfora secundul strangea, iar cand ziceam sa stranga imi dadea.
    Noroc ca sunt traseele foarte usoare (si supracotate) si chiar nu ai cum sa intampini probleme daca te-ai mai catarat vreodata.

    • November 24, 2010 at 5:16 am

      traseele de aici sunt foarte faine pt incepatori, intr-adevar. merita sa vii aici daca ai numai o zi la dispozitie si nu vrei sa te rupi in doua pe cine stie ce monstri de trasee.
      nu mai spun de peisaj care este foarte frumos 🙂


Leave a comment


Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 26 other subscribers
May 2010
M T W T F S S
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Vizitatori

  • 198,093 vizite

Mai umblu si pe aici

Pentru ca imi pasa

Hai-hui pe

Recomand espadrilele de catarat

Cumpar echipament de la

Galeria de pe Flickr

Free counters!