16
May
10

Escalada la Sf. Ana

Sambata a trebuit sa stau acasa dar stiam ca duminica trebuie neaparat sa ies undeva; ma manca in palma si era clar ca trebuie sa merg la catarat. Intrebarea era cu cine. Nici vremea nu imi era de prea mare ajutor: iar se anuntau ploi ploi furtuni..

Pana la urma am vorbit cu Dragos si cu Catalin si am hotarat sa mergem duminica de dimineata la stanca, undeva aproape, pentru ca  in cazul in care  se strica vremea sa ne retragem repede la masina. Asa ca ne-am hotarat sa mergem la Sinaia, la Sf Ana; mai fusesem acolo si stiam ca avem de mers 5-10 minute de la masina pana la stanci.

De la Sinaia, se merge pe drumul catre Cota 1400 si la un moment dat se face o curba la dreapta, pe un drum forestier cam ingust pana dam de o parcare( nu va asteptati la parcare cu etaj); se si vede din sosea, scris pe stanca, Sf Ana.

Era ora 9, un pic de nor dar nu ploua. Incurajati, ne-am luat bagajele si ne-am grabit spre stanci ca sa profitam cat mai mult de vremea buna.

La Sf. Ana sunt( printre altele) 3 trasee foarte usoare, de escalada, echipate cu spituri incercuite cu rosu, galben si albastru; sunt chiar primele trasee pe care le vedeti, in poiana, dupa ce treceti de schit. Cel mai greu este traseul rosu iar cel mai usor cel albastru.

Sunt niste trasee foarte bune pentru incepatori iar eu le recomand cu caldura. Am pus repede o mansa pe cel albastru si apoi ne-am catarat cu totii. Au venit niste tipi care se pregateau pentru un examen de alpinism si au pus mansa si pe celelalte doua asa ca ne-am dat si pe alea.

Dupa ce am terminat incalzirea am mers prin padure si am ajuns la niste trasee mai tari( grade cuprinse intre 6 si 8). Am pus o mansa pe un 6-( Cucu cred ca se numeste) dar nu l-am terminat pentru ca s-a stricat vremea rau de tot; asa ca, pe ploaie torentiala am dezechipat traseul si am fugit la masina. Asta se intampla pe la ora 15.

Din pacate vremea nu s-a mai indreptat asa ca am tulit-o spre casa, multumiti totusi ca nu am stat degeaba.



0 Responses to “Escalada la Sf. Ana”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 23 other followers

May 2010
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Vizitatori

  • 150,837 vizite

Mai umblu si pe aici

Pentru ca imi pasa

Hai-hui pe

Recomand espadrilele de catarat

Cumpar echipament de la

Galeria de pe Flickr

DSCF3500

More Photos
Free counters!

