24
Jan
11

Capitala verde a Romaniei vreau sa fie…

..orasul BRASOV.

Dragi vizitatori, intrerup programul cu care deja v-am obisnuit pe blog pentru o cauza nobila.

Umbrela verde a lansat o campanie prin care doreste sa aleaga CAPITALA VERDE A ROMANIEI.

Au fost selectate mai multe orase pentru aceasta competitie iar eu am ales Brasovul. De ce? Deoarece mi se pare ca este un oras in care istoria si elementele cosmopolite se imbina intr-un mod foarte armonios. Va invit sa vizitati bisericile fortificate, sa stati impreuna cu persoana draga pe o banca in Piata Sfatului, sa savurati o cafea in centru sau sa va plimbati prin muzee.

Acestea dar si alte activitati pot constitui o experienta foarte interesanta in orasul de la poalele Tampei!

Iata si link-ul pe care il puteti accesa pentru a obtine mai multe informatii despre campanie🙂

 

http://www.umbrelaverde.ro/blog/premiul-blogosferei-pentru-capitala-verde-a-romaniei.html

 

 


13 Responses to “Capitala verde a Romaniei vreau sa fie…”


  1. January 24, 2011 at 3:26 pm

    E orasul meu preferat din Romania, asa ca subscriu…Brasovul sa fie capitala verde a Romaniei!🙂

  2. January 24, 2011 at 5:09 pm

    Si mie imi place mult Brasovul…dar Timisoara e orasul florilor si, din patriotism local, nu pot vota decat cu ea!

    • January 25, 2011 at 5:50 am

      Din pacate nu am vazut Timisoara decat o singura data, in urma cu vreo 15 ani..
      Tin minte insa ca mi s-a parut un oras foarte frumos si curat. Sper ca a ramas la fel🙂

  3. 5 ildiko sabo
    January 24, 2011 at 8:30 pm

    Aici m-am nascut,aici traiesc, aici iubesc si muncesc, doar cu Brasovul votez.

  4. 7 dras
    January 25, 2011 at 6:34 am

    Tot cu Brasovul votez si eu. Este cea mai buna alegere.

  5. January 25, 2011 at 7:08 am

    Brasovul are multe atuuri pentru a fi capitala verde a Romaniei, in primul rand pozitia geografica.

  6. 9 ioana c
    January 25, 2011 at 7:53 am

    am fost de curand in BV si am numai cuvinte de lauda!!!! are multe atuuri pentru a fi capitala verde a RO

  7. January 27, 2011 at 1:48 am

    Salut,
    Ma bucur ca esti impresionat de orasul nostru drag.
    Felicitari pentru blog.

    Succes.
    ( http://nek.soeasy.ro )

  8. 11 Ana
    January 27, 2011 at 1:13 pm

    Si mie imi place Brasovul. Dar, locuind in Bucuresti, as adera mai degraba la un program de impadurire rapida a Capitalei (terase verzi pe blocuri, in loc de parcari…parcuri din nou), ca sa respiram si noi putin oxigen, nu doar gaze de esapament. Ca mutant realist ce ma aflu, totusi, sustin Brasovul. Bravo, Dane, si acum scoate-ne la o prajiturica in Piata Sfatului🙂

  9. February 3, 2011 at 7:08 am

    Lasa discutiile despre orase si intoarce-te la treaba.
    Muntele e important :)))

    Cand postezi tura din piatra craiului? Sunt nerabdator sa aflu mai multe.


Leave a Reply

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 23 other followers

January 2011
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Vizitatori

  • 150,837 vizite

Mai umblu si pe aici

Pentru ca imi pasa

Hai-hui pe

Recomand espadrilele de catarat

Cumpar echipament de la

Galeria de pe Flickr

DSCF3500

More Photos
Free counters!

