05
Feb
11

Am schiat si mi-a placut

Intr-o frumoasa si calduroasa zi de duminica am plecat la Predeal cu gandul sa iau niste lectii de schi. Aveam nevoie de asta pentru cursul AGMR din Retezat; ma gandeam ca ar fi cam neplacut sa patesc ca in 2010, cand nu am reusit deloc sa ma tin pe picioare.

Se anuntau temperaturi de 8 grade, cu plus!! Am zis totusi sa merg si sa vad la fata locului ce si cum.

Am plecat dis de dimineata din Bucuresti impreuna cu Gabi si Florin, niste oameni foarte de treaba cu care sper sa merg la munte din ce in ce mai des. Ei vroiau sa faca o tura pe Clabucetul Taurului.

Pe Gabi am cunoscut-o prin intermediul mailului in urma cu vreo luna de zile. Este foarte pasionata de munte si de plimbari in general; are si un blog pe care va invit sa-l vizitati: http://flori-de-colt.blogspot.com/2011/01/pe-carari-de-munte.html.

Imi aduc aminte ca am fost prima data pe Clabucetu Taurului prin 2000, cu unchiul Nicu. Atunci am avut parte de o zi superba. Nicu ne luasem pe mine si pe varul Ionut intr-o tura pe care cel din urma nu avea sa o uite prea curand.

Tin minte ca am plecat din Predeal, am urcat la Clabucet, iar apoi am mers….si am mers….si am mai mers oleaca…pana am coborat in Azuga. De atunci Ionut nu a mai vrut sa mearga pe munte, preferand distractiile de la poale🙂.

Dar sa revin. Vorbisem cu colega mea de la curs, Andreea, care este monitor de schi in Predeal si imi promisese ca imi arata cateva miscari care sa ma ajute sa ma tin pe picioare.

Din pacate schiul nu m-a atras niciodata, probabil si pentru ca nu am nici un prieten care sa practice acest sport. Intotdeauna spuneam ca mi se pare mai periculos decat cataratul. Este totusi o parere subiectiva si trebuie luata ca atare; ar fi multi care ar putea sa ma contrazica foarte bine.

Am ajuns la Clabucet la ora 8, am parcat masina iar apoi mi-am luat LA REVEDERE de la Gabi si Florin, urmand sa ne vedem dupa ora 13. Vremea era foarte faina, soare din belsug, iar vizibilitate excelenta in toate directiile.

Cu Andreea m-am intalnit pe la ora 9 si am mers pe partie. Mi-am inchiriat echipament complet pentru o zi, la pret de 35 RON.

Andreea avea niste elevi de care trebuia sa se ocupe asa ca pret de vreo cateva ore m-am jucat de unul singur pe partie, exersand ceea ce imi aratase monitorul de schi🙂. Spre marea mea mirare, nu am cazut deloc; am traversat partia in lung si in lat de mai multe ori, mi-am adus aminte si de niste miscari de la schi de tura asa ca am incercat sa le reproduc….

La un moment dat Andreea a incheiat orele si a venit sa se ocupe numai de mine. Mi-a aratat cum se face plugul, cum se fac intoarcerile, astfel ca am reusit sa cobor de mai multe ori de la jumatatea partiei pana la baza…pe schiuri! Fara sa cad, daca-mi este permis sa adaug🙂.

Foarte multa vreme am primit schiul cu reticenta dar acum mi-am schimbat parerea. Sub indrumarea Andreei am capatat curaj asa ca mi-am promis mai multe vizite pe partie.

Cu Gabi si Florin m-am regasit pe la ora 14. Am baut impreuna o cafea iar apoi am plecat spre Bucuresti.

Multumesc Gabi, Florin si nu in ultimul rand Andreea pentru o zi minunata!


14 Responses to “Am schiat si mi-a placut”


  1. March 1, 2011 at 8:43 am

    Si cand ma gandesc ce fatzuca neconvinsa aveai cand ne-am luat LA REVEDERE si ti-am urat cat mai putine cazaturi!😀 Ma si miram sa nu inceapa sa iti placa acest sport! Eu am incercat de vreo 2 ori in trecut si desi am cazut de n ori mi s-a parut o senzatie f f misto aceea pe care o ai cand cobori pe schiuri. Parca ai…zbura!
    Si noi multumim pentru initiativa ! De atunci, iesitul la munte s-a cam tinut scai de noi😀 Si noi de el!
    Nu stiu cum isi ureaza schiorii ei intre ei, dar eu iti doresc la cat mai putine cazaturi pe viitor!🙂
    Sa ne vedem cu bine pe munte!

    • March 1, 2011 at 8:48 am

      Hahahahahahah . Multumesc pentru urari! Sa stii ca a inceput sa imi placa, iar dupa schiul de tura din Retezat…cu siguranta ma apuc sa investesc in echipament! Am zis!

  2. March 1, 2011 at 9:46 am

    Acum e negru pe alb! Nu mai poti da inapoi! :)) Bafta multa si have fun!

    • March 1, 2011 at 9:47 am

      Sa fie! Si…schiuri drepte!

      • March 1, 2011 at 12:27 pm

        Pardon, schiuri paralele!🙂

        Schiul devine atractiv odata ce reusesti sa iei cateva viraje, sa simti un pic din viteza alunecarii pe zapada. Am apucat sa-mi dau seama ca imi place si sper sa revin intr-o zi pe partie fara resentimente.

        E frumos cand inveti sa faci ceva nou si e si mai frumos cand ajungi sa-ti descoperi pasiuni noi. Din cum ii vad de incantati pe prietenii mei (mari amatori de schi) sunt sigura ca e un sport care merita investitii, si sufletesti si banesti😀

      • March 1, 2011 at 12:47 pm

        Schiuri paralele, asa :))) M-ai salvat!

        Da, sa stii ca ma gandesc foarte serios sa imi iau schiuri, unele SH. Eu vreau sa ma apuc de schi de tura. Am facut saptamana trecuta in Retezat cand am urcat pe ele pana la lacul Pietrele si aproape de vf Retezat. Este cu totul si cu totul altceva fata de mersul pe bocanci; te scutesc de foarte mult efort, ce sa mai..
        Asta nu inseamna insa ca nu trebuie sa ai conditi fizica, ba din contra. Tragi dupa tine claparii si impingi schiul. Tehnica, nu gluma :))))

        Tu ai fost la schi de tura?

  3. March 2, 2011 at 2:01 pm

    Acum ca te-a prins microbu’, cu greu mai scapi:)
    Eu am incercat de curand schiul de tura si mi-a placut foarte mult. Desi nu ai aceleasi senzatii tari ca la coborare, iti permite sa te bucuri de peisaj si de natura. Ma gandesc sa investesc intr-un echipament de tura pentru iarna viitoare. Din pacate oferta e destul de limitata prin magazinele noastre.

    • March 3, 2011 at 5:02 am

      Sa stii ca schiul de tura mi-a placut si mie la nebunie. Am avut ocazia sa ma delectez cu el saptamana trecuta in Retezat. E nevoia de ceva conditie fizica totusi..
      In Retezat am avut niste schiuri si foci imprumutate de la un binevoitor🙂

      Si eu vreau sa investesc in schiul de tura asa ca pentru inceput m-am gandit sa achizitionez niste echipament second hand de la niste oameni din BV. Daca te intereseaza, pot sa intreb si pentru tine

  4. 9 rux
    March 8, 2011 at 1:44 pm

    Felicitari! Pacat ca te-ai apucat de ski acum cand se termina iarna. Sa vezi ce funny o sa fie prin noiembrie cand o sa incepi sa stai cu ochii pe camerele web, doar doar de-o ninge un pic sa te duci la ski😀

    • March 8, 2011 at 7:09 pm

      sa stii ca sunt hotarat ca la anul sa merg la ski de tura; imi cumpar echipament si plec hai-hui cu schiurile. Am fost recent in Retezat cu schiurile si am vazut diferenta dintre asta si a merge pe jos in zapada pana la genunchi…

  5. March 15, 2011 at 9:47 am

    Felicitari domnule!

    Vezi ca se poate? …

    Eu nu am intalnit pe nimeni care a pus schiurile in picioare si a zis ca nu ii place🙂

    E un microb care te prinde si te tine mult si bine.

    Mult succes la invatat.

    un sfat: inainte de a te apuca de schi de tura, mai ia niste lectii de schi… asta ca sa te poti bucura si de coborarea pe pulver🙂

    Mult succes!

    • March 15, 2011 at 9:58 am

      Multumesc :)! Chiar ca mi-a placut, sa stii..
      Cat despre coborarea pe pulver….am vazut ce si cum in Retezat. Este o maaaare diferenta fata de ceea ce imi inchipuiam eu. Acum lucrez la articolul cu Retezat asa ca in curand vei vedea ce si cum🙂

  6. March 15, 2011 at 11:39 am

    Schiul e un sport superb. Daca iti intra microbul e GRAV🙂. Eu nu gasesc leac

    • March 15, 2011 at 12:06 pm

      Acum regret ca nu am inceput sa schiez mai devreme. Dar..niciodata nu e prea tarziu sa invat.
      recent am fost in retezat si am facut schi de tura. mi s-a parut foarte fain asa ca sunt hotarat sa investesc in echipament.


Leave a Reply

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 23 other followers

February 2011
M T W T F S S
« Jan   Mar »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  

Vizitatori

  • 150,837 vizite

Mai umblu si pe aici

Pentru ca imi pasa

Hai-hui pe

Recomand espadrilele de catarat

Cumpar echipament de la

Galeria de pe Flickr

DSCF3500

More Photos
Free counters!

